Robert Jarek, prezenter telewizyjny, konferansjer, trener medialny, trener wystąpień publicznych, mówca, aktor

Specjalizuje się w mówieniu do ludzi. Znany zarówno za ekranów telewizyjnych, jak i eventowych, festiwalowych czy biznesowych scen. Prowadzi programy telewizyjne, wydarzenia. Prowadzi szkolenia ze skutecznych wystąpień publicznych, indywidualne oraz dla firm. Absolwent fizyki na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu i psychologii w Collegium Humanum w Warszawie. Autor serii ebooków i kursów online z obszaru skutecznych wystąpień publicznych. Wieloletni prowadzący finałowej gali konkursu MP Power Awards®.





Joanna Banaszewska, przedsiębiorczyni i influencerka

Za pośrednictwem swoich kanałów w mediach społecznościowych każdego dnia pokazuje swoją codzienność bez filtra.

W wieloletniej karierze zarządzała contentem największych polskich sklepów e-commerce, gdzie współpracowała z ponad 200 influencerami bez wsparcia agencyjnego. Na swoim zawodowym koncie ma pracę zarówno po stronie klienta, jak i influencera.

Poza działaniami online rozwija swoją markę odzieżową Bubabanana i startup z kategorii FoodTech – Good Spirits Co. Życie dzieli między Warszawą i urokliwą miejscowością Sanniki, gdzie wynajmuje siedlisko nad stawem.





Sylwia Banaszewska, prezeska zarządu portalu MeetingPlanner.pl

Od 2003 działa na rzecz rozwoju przemysłu spotkań. Współpracę z branżą spotkań rozpoczęła wprowadzając na rynek pierwsze branżowe medium MICE Poland, z którym związana była do końca 2010 r. W tym czasie zainicjowała powstanie licznych projektów min. konkurs Osobowość Roku MICE Poland, pierwszy w Polsce kierunku o specjalności Turystyka Biznesowa w SGTiR, Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel i Klubu Agencji Eventowych. Od 2011 związana z MeetingPlanner.pl, kontynuuje działanie na rzecz rozwoju przemysłu spotkań, integrację i edukację branży oraz współpracę z instytucjami reprezentującymi ten rynek. Jej działania i zaangażowanie na rzecz branży zostały docenione wielokrotnie. Odznaczona z nominacji Prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej odznaką „Za Zasługi dla Turystyki” nadaną przez Ministra Sportu i Turystyki i odznaką honorową „Za zasługi dla rozwoju gospodarki Rzeczypospolitej Polskiej”, w 2022 otrzymała nagrodę specjalną MP Power Awards od przewodniczącego kapituły konkursu dr. hab. Krzystofa Celucha z okazji 10-lecia konkursu.





Dawid Bednarski, dyrektor kreatywny agencji Imagine Nation

Studiował filozofię a wychowała go Klubokawiarnia Chłodna25 w Warszawie. Kiedyś promotor kultury i PR-owiec, a od 2013 roku kreatywny eventowy. Zdobywał doświadczenie w agencjach Walk Events i Silver Plate, zaś aktualnie kieruje kreacją w agencji Imagine Nation jako dyrektor kreatywny. Otrzymał nagrodę Kreatywnego Roku Branży Eventowej 2015 i od tamtej pory jest członkiem kapituły konkursu. Od 12 lat medytuje, a od pięciu jest certyfikowanym nauczycielem mindfulness. Wierzy, że prawdziwa kreatywność pojawia się wtedy, kiedy spojrzymy na temat ze świeżością dziecka – potem przychodzi dorosły i nadaje temu realny kształt.





Filip Bittner, wiceprezes zarządu Grupy MTP

Filip Bittner jest absolwentem Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu na kierunku neofilologia oraz Wyższej Szkoły Języków Obcych w Poznaniu. Wykształcenie menadżerskie oraz kompetencje zarządzania finansami i tworzenia strategii sprzedaży zdobywał w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Z Grupą MTP związany jest od 2007 roku. Stanowisko dyrektora Grupy Produktów Międzynarodowych Targów Poznańskich pełnił od 2010 roku. Kierował znanymi i cenionymi projektami, takimi jak: Budma, Poznań Game Arena, Motor Show, Polagra Food / Tech / Gastro, Gardenia. Jako członek Rady Nadzorczej Targów Lublin SA nadzorował działalność spółki we wszystkich jej dziedzinach. Od 2019 roku pełnił również funkcję prezesa zarządu Spółki Nowy Adres SA. Od 2020 roku pełni funkcję wiceprezesa zarządu Grupy MTP.





prof. UMK dr. hab. Krzysztof Celuch, MBA

Rektor Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula w Warszawie, profesor i dyrektor Centrum Projektowania Doświadczeń w Branży Spotkań i Turystyce na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu

Właściciel firmy CC, butikowego doradcy biznesowego oraz akredytowany trener branży spotkań (CMM, CITE, CIS, HMCC, CED). Pomaga organizacjom, instytucjom i przedsiębiorstwom w obszarach zarządzania, transformacji i rozwoju biznesu, w szczególności w odniesieniu do budowania wydarzeń i doświadczeń.

Prawie dziesięć lat spędził w Polskiej Organizacji Turystycznej. Początkowo jako doradca społeczny prezesa, a później kierując Poland Convention Bureau. Autor i pomysłodawca raportów Poland Events Impact 2015/ 2019 ukazujących wpływ ekonomiczny branży spotkań na gospodarkę Poland. Przewodniczący kapituły programu MP Power Awards® oraz członek kapituły nagrody RISE Award (USA). Profesor wizytujący SKEMA Business School we Francji oraz członek Rady ds. Turystyki przy Ministrze Sportu i Turystyki. Członek zarządu fundacji Meeting Professionals International oraz jedyny Polak zasiadający w Hall of Leaders Events Industry Council w Waszyngtonie. Prywatnie ratownik górski GOPR oraz miłośnik folkloru.





Aleksandra Cichecka, menedżer ds. wizerunku pracodawcy Zespół Wizerunku Pracodawcy i CSR, Alior Bank

 





Kamila Cichocka, dyrektor działu marketingu w polskim oddziale firmy Microsoft

Ze światem IT związana jest niemal od początku swojej drogi zawodowej. Od kilkunastu lat pracuje w branży technologicznej w międzynarodowych organizacjach. Posiada szerokie doświadczenie w obszarze marketingu strategicznego. Jako entuzjastka technologii, skupia się na zastosowaniu najnowszych rozwiązań i trendów w marketingu.





Wojciech Cłapiński, wiceprezes zarządu El Padre

Współzałożyciel agencji El Padre, którą wraz ze wspólnikami zarządza od 2008 roku. W tym czasie El Padre zrealizowało ponad 2000 projektów dla kilkuset klientów. Projekty realizowane przez El Padre zostały nagrodzone 20 statuetkami konkursu MP Power Awards, w którym w latach 2019, 2020 i 2021 El Padre zdobywało tytuł Agencji Roku.

Tytuł Agencji Eventowej Roku El Padre zdobyło również w raporcie Media i Marketing w latach 2022 i 2023. W roku 2011 Wojciech Cłapiński został nagrodzony tytułem Osobowości Roku miesięcznika MICE Poland. Od dekady zasiada w jury konkursu MP Power Awards® – MP Power 12.





Anna Czardybon-Szymańska senior communications specialist, Communications & Marketing Centre of Expertise, ING Hubs Poland

Event managerka, copywriterka i ekspertka w obszarze komunikacji. Organizuje eventy stacjonarne (od małych po masowe), online i hybrydowe, w których skupia się przede wszystkim na człowieku i projektowaniu doświadczeń. Prowadzi złożone projekty marketingowe chlebpowszedni. Projektuje i wdraża strategie, zwłaszcza w obszarze komunikacji zewnętrznej i social media. Zwolenniczka podejścia human2human i komponowania wartościowych treści, które budują relacje. Od ponad pięciu lat związana z ING Hubs Poland.





Mateusz Czerwiński, prezes zarządu, Warszawska Organizacja Turystyczna, Warsaw Convention Bureau

Pracę w branży spotkań rozpoczął w 2008 roku, pracując w agencjach MICE przy realizacji konferencji i wydarzeń incentive w Polsce i zagranicą. Jako jeden z pierwszych w Polsce wdrażał w realizowanych wydarzeniach rozwiązania standardu spotkań zrównoważonych BS 8901. Od 2010 roku w Warsaw Convention Bureau odpowiedzialny za planowanie i realizację działań marketingowych Warszawy jako destynacji spotkań, kontakty z zagranicznymi klientami, nadzór nad badaniami lokalnego rynku MICE oraz współpracę z warszawskim środowiskiem naukowym. W latach 2015-2018 dyrektor działu Warsaw CvB w Warszawskiej Organizacji Turystycznej. Od czerwca 2018 roku pełnił funkcję Wwiceprezesa WOT, a w listopadzie 2023 objął funkcję prezesa w tej organizacji.





Edyta Dróżdż, dyrektor Centrum Monitoringu Rynku Turystycznego

Absolwentka Pedagogiki Artystycznej na Uniwersytecie Śląskim, oraz PR w warszawskiej SGH. Edukację w dziedzinie andragogiki i animacji społecznej uzupełniała w CREPS Wattignies (Lille, Francja) a także kursami uniwersyteckimi, m. innymi: Design Thinking i Service Design oraz ABI / RODO, te ostatnie dające jej wysokie kompetencje w projektowaniu usług i zarządzaniu nimi.

Od 1992 r. związana była z branżą turystyczną (Promenada Podróże), budując pionierskie projekty nowoczesnej turystyki przyjazdowej oraz promocji Polski poza jej granicami. W latach 1998 – 2004 odpowiedzialna za promocję marki Citroen. Przez ponad 6 lat związana z Agencją Eventową Sound of Music jako event manager, a następnie dyrektor kreatywna. W latach 2010 – 2020 tworzyła i zarządzała pierwszą firmą concierge na rynku polskim, stanowiącą do dziś banchmark dla powstających usług asystenckich: od 2010 do 2016 jako dyrektor zarządzająca, a następnie jako prezes zarządu Noble Concierge, spółki oferującej kompleksowy całodobowy serwis concierge.

Od lat zaangażowana w pracę na rzecz rozwoju branży eventowej, turystycznej i gastronomicznej, między innymi jako Członek Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula w Warszawie, Honorowy Członek Stowarzyszenia Branży Eventowej, Członek Rady Etyki przy Stowarzyszeniu Branży Eventowej oraz Członek Rady Programowej konferencji Event Biznes. Jest również wieloletnim Członkiem Jury Konkursu MP Power Awards®. Entuzjastka networkingu, posiada wieloletnie doświadczenie B2B, głównie w segmencie premium (lifestyle – luxury travel & hospitality). W listopadzie 2022 r. Rada Przemysłu Spotkań Tugether, IGHP, PIT oraz SOIT powierzyli jej misję utworzenia Centrum Monitoringu Rynku Turystycznego.





Paula Fanderowska, wiceprezeska zarządu Kraków5020 Sp. z o.o., operatora Centrum Kongresowego ICE Kraków

Pełniła funkcję konsula RP w Caracas (2010-2014). Po powrocie objęła funkcję dyrektora sprzedaży i marketingu w Centrum Kongresowym ICE Kraków. Prezeska Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce (SKKP), wiceprezeska Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUgether. Od 2021 r. członkini Rady Polskiej Organizacji Turystycznej.

Pasjonatka, ambasadorka branży eventowej w jednym z najlepszych obiektów konferencyjnych/koncertowych w regionie. Managerka, prelegentka MICE, mentorka, a także wykładowczyni akademicka w dziedzinie turystyki biznesowej. Ekspertka i autorka wielu branżowych publikacji. Aktywnie uczestniczy w konsultacjach branżowych, krajowych i regionalnych, w tym w „Zrównoważonej Polityce Turystycznej Krakowa na lata 2021-2028”. Jest bardzo aktywna w ramach kluczowych sieci międzysektorowych w Polsce - liderka projektu Kraków Network oraz współtwórczyni porozumienia obiektów konferencyjnych Power of 4: ICE Kraków, LCK w Lublinie, ECS w Gdańsku i Centrum Nauki Kopernik w Warszawie.

W rankingu Eventex 2021 została zaliczona do grona 100 najbardziej wpływowych osób w branży eventowej, nominowana ponownie w 2022 roku. Obecnie członkini jury konkursowego. Na arenie ogólnopolskiej znalazła się wśród 100 najbardziej wpływowych osób w polskiej turystyce według rankingu portalu Wasza Turystyka (2021, 2022). Wyróżniona jako jedna z 12 najlepszych osobowości branży MICE w 2018 i 2021 roku - MP Power Awards, MP Power 12. Dziś jurorka konkursu. W 2021 roku wyróżniona „Za zasługi dla turystyki” przez Ministra Andrzeja Guta-Mostowego. Nominowana do prestiżowej nagrody Rise and Raise Others Award przyznawanej przez United Nations Women, agencję ONZ zajmującą się równością płci i wzmocnieniem pozycji kobiet.

Jest absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego, Zarządzania i Marketingu, Stosunków Międzynarodowych i Dyplomacji. Ma imponujące osiągnięcia w przyciąganiu dużych międzynarodowych konferencji do Polski (np. ICCA 2022), odkrywaniu nowych formatów wydarzeń i wprowadzaniu innowacji w kierunku bardziej zrównoważonych/odpornych, hybrydowych wydarzeń (2020-2021).





Marcin Gaworski, CEO, partner 80heartbeats + Jung v Matt, prezes Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR

Partner i współzałożyciel niezależnej agencji kreatywnej 180heartbeats + Jung v Matt – najlepszej agencji kreatywnej w Polsce (MMP 2023, KTR 2022 i 2020), drugiej najlepszej agencji Effie 2022, 10. najlepszej niezależnej agencji reklamowej na świecie (Cannes Lions 2019), AdMan X-lecia w plebiscycie Ad/WoMen 2021. Partner filmowego domu produkcyjnego F25. Współtwórca start-upu NapoleonCat, ekspert ds. internetu i rynku mobile w inkubatorze BonusCard, członek rady ekspertów ośrodka dialogu i analiz ThinkTank oraz inwestor w VC KnowledgeHub Starter. Prezes Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Aktywny promotor i wykładowca marketingu jako ważnej gałęzi gospodarki oraz ciekawej pracy dla młodzieży.





Anna Gogacz, CEO, Allegro Brand Experience Agency

Założycielka oraz CEO Allegro Brand Experience Agency – od 30 lat jedna z wiodących agencji na polskim rynku. Zarządza interdyscyplinarnym teamem złożonym ze specjalistów różnych dziedzin: Kreacja, Event, Digital, Komunikacja i Incentive Travel.

Allegro organizuje co roku ponad 200 projektów brand experience, łączących mix narzędzi marketingowych, oryginalną kreację i najnowsze technologie: eventy offline, online i hybrydowe, działania digital oraz wielokanałową komunikację marketingową, zarówno B2B i B2C. Allegro pracuje dla globalnych i polskich klientów, m.in.: adidas, Allianz, Bahlsen, Coca-Cola HBC Poland & Baltics, ING Bank Śląski, Empik, EY, Mazda, Mastercard, McDonald’s, Nissan, OPPO, Santander Consumer Bank, TikTok, T-Mobile.

Od wielu lat aktywnie działa na rzecz profesjonalizacji polskiej branży event- marketingowej. Szczególnie mocno angażuje się w dialog branżowy poświęcony wypracowaniu dobrych praktyk i standardów współpracy na linii klient – agencja. Jest współzałożycielką Klubu Agencji Eventowych przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR, a także współautorką i sygnatariuszką Kodeksu Dobrych Praktyk.

Jako panelistka uczestniczyła w wielu debatach i wydarzeniach poświęconych komunikacji marketingowej. Zdobyła liczne wyróżnienia i nagrody branżowe. Zasiadała w jury konkursów, m.in.: EFFIE Awards Poland, KTR i MP Power Awards.

Allegro jako pierwsza agencja w Polsce otrzymała tytuł Agencji Eventowej Roku przyznany przez Media&Marketing Polska na podstawie badania satysfakcji klientów KANTAR i jako pierwsza firma zdobyła to wyróżnienie czterokrotnie (2015, 2018, 2020 i 2021).

Ukończyła Warszawską Akademię Muzyczną im. F. Chopina, podyplomowe studia Szkoły Głównej Handlowej na kierunku zarządzanie i marketing oraz Harvard Business School Executive Education Program. Należy do LiderShe, stowarzyszenia wyjątkowych kobiet – kobiet liderów.





Joanna Gorczyca, dyrektor Biura Zrównoważonego Rozwoju PZU

Ekspertka w zakresie zrównoważonego rozwoju oraz zaangażowania społecznego biznesu. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu współpracy CSR biznesu z instytucjami kultury, działalności prewencyjnej oraz kampanii społecznych. W Grupie PZU odpowiada za zarządzanie i wdrażanie polityki zrównoważonego rozwoju. Współpracuje z podmiotami Grupy PZU, organizacjami branżowymi i partnerami społecznymi w zakresie ESG, ochrony środowiska i wpływu na klimat oraz zrównoważonych finansów. Przewodnicząca Grupy ds. zrównoważonych finansów w Polskiej Izbie Ubezpieczeń. Członkini zarządu Forum Odpowiedzialnego Biznesu.





Dominik Górka, założyciel, dyrektor kreatywny Live Age, przewodniczący jury MP Impact Awards

Marketer, strateg. Założyciel i dyrektor kreatywny agencji Live Age. Twórca konceptów kreatywnych, kampanii i scenariuszy dla liderów branż (m.in. Microsoft, Ringier Axel Springer Polska, OLX, Husqvarna). Prelegent większości konferencji związanych z live experience w Polsce. Dwukrotnie wyróżniony tytułem osobowość roku Branży Eventowej – MP Power Awards. Wraz z agencją, laureat licznych nagród w w dziedzinie event marketingu Polsce i zagranicą (m.in. Eventex, Golden Arrow, Złote Spinacze, Kreatura, Employer Branding Excellence Awards, Internal Communications and Engagement Awards). W latach 2020-2023 – wykładowca Krakowskiej Akademii Frycza Modrzewskiego, w zakresie komunikacji live. Od 2021 prowadzi autorskie audycjie w radiu JazzKultura.





Wojciech Herra, psycholog, niezależny konsultant specjalizujący się budowaniu doświadczeń klientów i pracowników

Pomaga organizacjom doskonalić procesy komunikacji z klientami i pracownikami. Pracuje zarówno z zarządami i menedżerami, wspierając rozwój kompetencji liderskich, jak i z pracownikami działów marketingu i sprzedaży, rozwijając umiejętności sprzedaży i komunikacji z klientem.

Pasjonat experience economy oraz budowania relacji opartych na wartości. Projektuje strategie budowania lojalności klientów.

Doskonały mówca, keynote speaker. Podcaster, prowadzący szereg audycji zarówno własnych (Herra On Air, Dobra Rozmowa), jak również „branded content” dla klientów.





dr Joanna Jurga, projektantka, badaczka, wykładowczyni

15 lat doświadczenia w pracy projektowej i 5 lat w badawczej. Tworzy miejsca do życia i pracy. Analogowa astronautka i dwukrotna komandorka symulacji misji kosmicznych w Habitacie Lunares. Autorka obiektów i koncepcji kreatywnych, projektowała przestrzenie dla światowych marek, m.in. Ikea i Chantelle. Współpracuje z instytucjami naukowymi i artystycznymi (Instytut Wzornictwa Przemysłowego, infuture.institute, Łódź Design Festival). Wykłada w School Of Form na Uniwersytecie SWPS. Właścicielka mózgu, który ciągle gna. W głowie siedzi jej: przyszłość, kosmos i poczucie bezpieczeństwa.

Autorka podcastu bezpiecznik oraz książki „Szałas na hałas”. Eksploruje relację człowieka z przestrzenią w radykalnie zmieniających się czasach i okolicznościach zewnętrznych. Bada, na ile rozwój AI, wpływa na nasze życie i jak możemy z tego mądrze korzystać. Zajmuje się analizą rozwoju człowieka i tego, jakie kompetencje powinien rozwijać w dobie tak szybko zmieniającego się świata.

Praktykuje i propaguje ideę neuroarchitektury i designu synestetycznego – a więc takiego, który oddziałuje na wszystkie zmysły oraz spekulatywnego, czyli opartego na tworzeniu rozwiązań dla przyszłości. Łączy wiedzę o biologii człowieka z rozwiązaniami architektonicznymi, które najlepiej wspierają potrzeby i funkcje organizmu. Wyznaje zasadę, że dobrze zaprojektowana przestrzeń to taka, która pozwala komfortowo realizować przypisane jej zadania. W centrum jej zainteresowań i działań jest relacja człowieka z przestrzenią i obiektami. Doradza i uczy, jak tworzyć design, który poprawia komfort życia, efektywność i dobrostan psychiczny. Specjalizuje się w rozwiązaniach wspierających poczucie bezpieczeństwa.





Michał Kaleta, managing director, członek zarządu endorfina events

Z branżą związany od kilkunastu lat. Od 2016 roku zarządza jedną z największych agencji event marketingowych w Polsce, wielokrotnie wyróżnianą w konkursach na agencję eventową roku, nagradzaną lokalnie i międzynarodowo. endorfina pracuje dla największych polskich i zagranicznych marek, ma na koncie realizacje w kilkunastu krajach Europy. Według Michała eventy to kluczowy element strategii brand experience i jedna z najbardziej innowacyjnych gałęzi komunikacji marketingowej.
 




Magdalena Kondas, redaktorka naczelna, MeetingPlanner.pl

Redaktorka naczelna MeetingPlanner.pl – portalu branży spotkań i wydarzeń. Misją serwisu jest dostarczanie informacji, narzędzi oraz budowanie społeczności branży eventowej i jej rozwój. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, studiowała polonistykę i dziennikarstwo, od kilkunastu lat specjalizuje się w branży spotkań i wydarzeń. Członkini jury konkursów MP Power Awards®, Kreatywny Roku Branży Eventowej. Przewodnicząca Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula w Warszawie. Prowadzi dyskusje, debaty i wydarzenia poświęcone branży spotkań.





Kamil Kurkiewicz, główny specjalista ds. edukacji klinicznej, Siemens Healthineers

Swoją drogę zawodową rozpoczął w agencji reklamowej 16 lat temu. Po kilku latach przeszedł do agencji eventowej, następnie do klienta korporacyjnego. Zajmował się organizacją krajowych i międzynarodowych eventów dla Generali Investments TFI, a od prawie 8 lat związany jest z Siemens Healthineers, gdzie odpowiada m.in. za tworzenie i implementację strategii obecności marki na rynku edukacji medycznej, planowanie i realizację eventów w liniach biznesowych, współpracę z KOL oraz duże kongresy.





Grzegorz Kurzyp, dyrektor rozwoju Grupy PWN, członek zarządu PDMA CE

Od blisko 20 lat odpowiada za zarządzanie strategiczne i operacyjne oraz restrukturyzację kluczowych obszarów biznesowych. Specjalizuje się w transformacji na poziomie całej organizacji oraz portfolio produktowego. Ekspert i doradca zarządów w zakresie budowy i rozwoju firm oraz produktów, a także wdrażania i optymalizacji modeli biznesowych. Obecnie dyrektor ds. rozwoju produktów Grupy PWN, członek zarządu Stowarzyszenia Product Development and Management Association Central Europe. Wykładowca akademicki, członek rad programowych, ekspert i mentor związany z Uniwersytetem Warszawskim, Politechniką Warszawską (mentor CINN Politechniki Warszawskiej), Akademią Ekonomiczną w Katowicach i Wrocławiu. Miłośnik espresso, win naturalnych i wegańskiego jedzenia.





Marta Macke, założycielka, CEO Shortlist Consulting

Ma ponad 25-letnie doświadczenie w branży komunikacji marketingowej i w business development/new business. W latach 1995-2012 pracowała w polskich i międzynarodowych strukturach agencji reklamowych, m.in. w Client Service i New Business w Gruppie 66 (dzisiejsze Ogilvy&Mather), Saatchi&Saatchi oraz przez 15 lat w DDB Group, gdzie jako business development director była odpowiedzialna za strategiczny rozwój spółek z grupy.

W 2013 r. stworzyła Shortlist Consulting firmę, która wspiera marketerów w PL, CEE i Europie w przetargach/ procesach wyboru agencji komunikacji i dostawców usług marketingowych. Od 2018 organizuje konferencje CMO Summit i CMO Summit CEE, wydarzenie „by invitation only” i „must be” dla top managerów marketingu i reklamodawców. Stworzyła CMO Awards konkurs typu peer-to-peer dla managerów zarządzających marketingiem.

Jest inicjatorką procesu integracji środowisk procuremetu, marketingu i komunikacji marketingowej oraz współtwórczynią i organizatorką cyklicznych wydarzeń i konferencji „W przetargowym trójkącie”, poświęconych tematyce przetargowej i dialogowi międzybranżowemu. Tworzy i prowadzi szkolenia z zakresu postępowań przetargowych, business development/sprzedaży i budowania relacji klient – agencja.

Autorka i prowadząca program/video-podcast Reklamiara.pl poświęcony wyzwaniom współczesnego marketingu, komunikacji marketingowej i biznesu, emitowanego przez portal Media i Marketing Polska. Wcześniej program Reklamiara poświęcony był historii polskiej branży reklamowej i marketingowej i emitowany był przez portal INN:Poland i kanały grupy NaTemat. Prelegentka na konferencjach biznesowych Forum Zakupy, Procon Polzak, Procon Indirect, Proebiz w Ostrawie. Współorganizatorka i współprowadząca cykl konferencji dentsu Group pt. Brand Survival Kit.

Od 2014 do 2023 była arbiterką Komisji Etyki Reklamy przy Stowarzyszeniu Rada Reklamy. Członkini Rady Marek Superbrands, kapituły Procon Awards, kapituły 50 Kreatywnych w Biznesie. W latach 2016-18 była wiceprezeską zarządu Warszawskiego Klubu Narciarskiego.





Iwona Majewska, zastępca dyrektora Biura Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej

Praktyk z ponad 20-letnim doświadczeniem w zakresie budowania i wdrażania zintegrowanych strategii rozwoju i komunikacji, strategii rozwoju turystyki i produktów turystycznych, kreowania produktów turystycznych, rozwoju i zarządzania zasobami ludzkimi w turystyce oraz budowania systemów informacji turystycznej w Europie i w Polsce. Ekspert Unii Europejskiej w międzynarodowych projektach. Ekspert w zakresie zarządzania projektami turystycznymi. Jej pasją jest tworzenie projektów razem z ludźmi i „szycie na miarę”.





Miłosz Marchlewicz, dyrektor ds. komunikacji Forum Odpowiedzialnego Biznesu

W Forum Odpowiedzialnego Biznesu kieruje zespołem komunikacji i promocji. Odpowiada za tworzenie i realizację strategii komunikacji FOB, w tym poszczególnych programów, projektów i wydarzeń organizacji. Zarządza kanałami komunikacji oraz odpowiada za relacje z mediami. Wspiera kierownictwo FOB w zarządzaniu organizacją.

Zaangażowany w realizację projektów badawczych Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz współpracę z kluczowymi interesariuszami krajowymi i międzynarodowymi. Prowadzi zajęcia o CSR, ESG i zrównoważonym rozwoju na uczelniach wyższych.

Dołączył do zespołu Forum Odpowiedzialnego Biznesu w październiku 2017 r., rozpoczynając swoją pracę od koordynacji i promocji programu edukacyjnego Liga Odpowiedzialnego Biznesu. Następnie zajmował się m.in. bieżącą aktualizacją portalu Odpowiedzialnybiznes.pl, obsługą mediów społecznościowych FOB oraz prowadzeniem działań komunikacyjno-promocyjnych inicjatyw FOB realizowanych w ramach Karty Różnorodności.

Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w firmie budowlanej wchodzącej w skład Grupy PSB, gdzie odpowiadał za marketing, PR i CSR oraz współpracując z mediami lokalnymi. Absolwent kulturoznawstwa (spec. komunikacja kulturowa) na Uniwersytecie Gdańskim. W latach 2015 – 2016 ambasador CSR Ligi Odpowiedzialnego Biznesu. Zainteresowania naukowe – społeczna odpowiedzialność organizacji sportowych i antropologia sportu.





Jan Mazurczak, prezes zarządu, Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna

Zarządza Poznańską Lokalną Organizacją Turystyczną, odpowiedzialną za promocję i rozwój turystyki w aglomeracji poznańskiej. W jej skład wchodzi także wyspecjalizowana komórka wspierająca pozyskiwanie kongresów dla stolicy Wielkopolski – Poznań Convention Bureau. We współpracy z branżą turystyczną wspiera rocznie kilkadziesiąt wydarzeń, w tym największe poznańskie kongresy, takie jak światowy Kongres Dentystyczny FDI, Światowy Kongres Historyków CISH czy Światowy Kongres Nauk Politycznych IPSA. Od kilku lat zaangażowany w promocję gastronomiczną Polski, w ramach której współpracuje z przewodnikiem Michelin.





Mariusz Nowak, CEO Ministry Of Creativity

Związany z branżą live experience od prawie 30 lat. Pracował w szwajcarskiej agencji koncertowej UMP a następnie przy tworzeniu i obsłudze turnieju tenisowego Warsaw Cup by Heros/J&S Cup, a także współpracował z Małgorzatą Potocką w Teatrze Sabat.

Od lat piastuje stanowisko CEO oraz wiceprezesa agencji Ministry Of Creativity. Zasiadał przez dwie kadencje w Zarządzie Klubu Agencji Eventowych KAE przy SAR, jest członkiem Rady Programowej magazynu Think MICE. Czterokrotnie zasiadał w jury konkursu EFFIE Awards w Polsce. Otrzymał wyróżnienie jako Rzetelny Dostawca podczas Procon/Polzak.

Ponadto jest jednym z inicjatorów „sztabu kryzysowego” branży MICE - TUGETHER oraz podpisywał dokumenty założycielskie Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń w imieniu KAE. W roku 2021 wybrany jako jeden ze 100 najbardziej wpływowych ludzi w branży MICE w Europie wg Eventex.

Razem ze swoją agencją otrzymał wiele nagród za współorganizację i obsługę 25-lecia Inter Cars SA na Stadionie Narodowym w Warszawie, czyli największego eventu korporacyjnego w Europie. W tym roku otrzymał dwie złote statuetki oraz trzy srebrne w światowym konkursie Eventex, za produkcję „HBO Ród Smoka na Wawelu”.





Jędrek Nykowski, dyrektor kreatywny Creative Pro Polska

Z branżą reklamową związany od 15 lat. Od 2021 dyrektor kreatywny agencji PWR, od końca 2022 również odpowiedzialny za dział kreacji w Creative Pro Polska. W przeszłości związany z takimi agencjami jak Allegro, Rochstar, Mea Group, Ewenement, G7, Eskadra. Specjalizuje się w kompleksowym przygotowywaniu koncepcji oraz strategii kreatywnych dla marek. Ma na koncie projekty dla takich klientów jak: Maybelline, Garnier, Pepsi, Warner Music Polska, CCC, Kupisz, Edipresse Polska, British American Tobacco, Tymbark, GSK, Ambra, MetLife, PZU, Nokia, Adidas, Reebok, LOT, w tym doceniane na międzynarodowych i polskich konkursach (Eventex, German Design Awards, BEA, Convent Best Event Awards, Złote Spinacze, MP Power Awards). Kreatywny Roku Branży Eventowej 2018, członek jury Kreatywny Roku Branży Eventowej.





Michał Olkiewicz, kierownik Zespołu Eventów i Sponsoringu, Bank Pekao SA

Ekspert z wieloletnim doświadczeniem oraz niezliczoną liczbą zrealizowanych projektów. Specjalizuje się w obszarze wizerunku marki, marketingu sportowego, eventów i sponsoringu. W przeszłości związany z Grupą PZU, w której odpowiadał za realizację zadań z obszarów employer brandingu, marketingu, CSR oraz komunikacji korporacyjnej ze szczególnym uwzględnieniem projektów eventowych oraz sponsoringowych w kraju i za granicą. Realizował interdyscyplinarne projekty w dziedzinach ekonomii, kultury, zdrowia i sportu jak World Economic Forum w Davos, PZU Maraton Warszawski czy eventy wewnętrzne takie jak Strategia PZU.

Od 2019 roku kieruje zespołem ekspertów specjalizujących się w organizacji eventów oraz współpracy sponsoringowej Banku Pekao SA. Odpowiada za kluczowe projekty w tych obszarach. Nadzoruje również kompleksowo współpracę Banku z partnerami biznesowymi.

Skuteczny lider i negocjator, a prywatnie miłośnik wszelkich dyscyplin sportowych – w szczególności Formuły 1, angielskiej Premier League i żużla. Absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu na kierunku Finanse i Rachunkowość. Posiada tytuł Executive Master of Business Administration.





Magdalena Olszewska, brand engagement leader American Brands, L’Oréal Poland & Baltics

Zaintrygowana jako dziecko hasłem „może to jej urok, może to Maybelline”, postanowiła sprawdzić je w praktyce, dlatego od ponad pięciu lat rozwija w L’Oréal dział Advocacy, leadując marki makijażowe Maybelline New York oraz NYX Professional Makeup. Największe zawodowy sukces? Platforma Maybelline NY Music Stories, której jest współtwórczynią i odpowiada za jej komunikację. Gdyby branża beauty nie istniała, z pewnością realizowałaby swoje pasje w kolejnej uwielbionej dziedzinie – modzie. Tę bowiem zna od podszewki – szukając perełek do swojej pękającej w szwach szafie, w polskich concept store’ach oraz zagranicznych vintage shopach.





Łukasz Pacek, menedżer ds. target operating model, BNP Paribas Bank Polska S.A.

Absolwent Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego na kierunku Finanse i Rachunkowość, Podyplomowych Studiów Project Management Uniwersytetu Warszawskiego, Podyplomowych Studiów Managerów Zakupów Szkoły Głównej Handlowej, IBD School (Advanced Negotiation Program) oraz EIPM (European Institute of Purchasing Management – Strategic Procurement Program). Doktorant Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Uczestnik Next MBA – Marketing Director Course – Singapure.

Od piętnastu lat związany z branżą bankową, a od ponad dwunastu z Departamentem Zakupów, w którym obecnie odpowiada za bieżącą współpracę ze Spółkami Kapitałowymi i Spółkami Zależnymi Grupy BNP Paribas w Polsce. W ciągu roku realizuje kilkaset akcji kontraktowych i negocjacyjnych związanych z kompleksową obsługą działań marketingowych i windykacyjnych. Do głównych działań w tym zakresie należą m.in. organizacja eventów, realizacja i produkcja kampanii ATL, współpraca z domami mediowymi, największymi agencjami performance-owymi i digitalowymi, a także obsługa działań w zakresie BTL/POS/DTP oraz NPL.

Nominowany w kategorii: Meeting Planner w Dziale Zakupów (2015) w konkursie MP Power Awards®. Laureat konkursu Lider Zakupów 2018, organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Managerów Logistyki i Zakupów (PSML). Juror MP Power Awards®. Członek Polskiego Stowarzyszenia Managerów Logistyki i Zakupów, Członek Rady Społeczno-Biznesowej Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Trener - Event Manager Training Group. .





Michał Podogrodzki, head of communication & PR Allianz

Od ponad 25 lat związany z branżą marketingową, komunikacyjną i finansową. Doświadczony manager odpowiedzialny za budowanie i realizacje strategii marketingowych, komunikacyjnych i PR-owych, za kreację, projekty specjalne, sponsoringowe i eventy. .

Jest osobą, która chce tworzyć, współtworzyć, inspirować i budować. Zawsze dąży do tego, aby coś się działo. Ma szerokie doświadczenie zawodowe w wielu kulturach pracy; w mediach, jako przedsiębiorca (produkcja, komunikacja, e-commerce, rozrywka) i w korporacjach. Występował jako prelegent i panelista, na kongresach i konferencjach branży ubezpieczeniowej i marketingowej na całym świecie. Prowadził wykłady w Szkole Głównej Handlowej. Jest członkiem Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA). Doradza przy tworzeniu i zasiada w radach programowych wydarzeń́ branżowych. Jest członkiem komisji PR przy Polskiej Izbie Ubezpieczeń. Zasiada w kapitułach i jury różnych konkursów w tym EFFIE. Laureat kilku nagród. Prywatnie swój czas dzieli miedzy pracę, bliskich mu ludzi i to wszystko, co związane z wodą.





Katarzyna Rodak, social media & influencers specialist, Avon

Z marketingiem związała się jeszcze zanim wiedziała, co chce robić w życiu – studiując politologię na Uniwersytecie Warszawskim jednocześnie zaczęła pracę w agencji marketingowej. Media społecznościowe i Influencer marketing pochłonęły ją od razu – w agencji spędziłam prawie cztery lata, w tym czasie skończyłam SGH na kierunku E-Biznes. Jej marzeniem była jednak praca po stronie klienta i tak znalazła się w Avon, gdzie pracuję na stanowisku social media & influencers specialist. A, jak podkreśla, eventy do nieodłączny element tej układanki – organizowała konferencje w branży beauty dla kilkuset uczestników – także online w pandemii, obecnie skupia się na bardziej „kameralnych” wydarzeniach dla Influecerów, dbając o spójność kampanii marketingowych w Avon.





Gustaw Rozmarynowski, prezes zarządu, co-founder, Digital Kingdom

Od 13 lat związany z branżą marketingową, od 9 lat współtworzy i zarządza agencją Digital Kingdom nagrodzoną tytułem Agencji Reklamowej Roku 2021 MMP. Nadzoruje prace zespołów obsługujących między innymi: Pepco, Wedel, BBC Studios, Sony Pictures Entertainment, Alior Bank, L’Oréal, Bank Pekao S.A, Mars. Na swoim koncie ma ponad 20 branżowych nagród w tym najważniejszą – złote Effie. Juror dwóch ostatnich edycji Effie Awards.





Ewelina Sasin, współtwórczyni TerGo, założycielka agencji Ewesa

Seryjna przedsiębiorczyni – współtwórczyni TerGo firmy pomagającej w osiągnięciu neutralności węglowej poprzez mierzenie, redukcję i kompensację emisji, założycielka agencji marketingowej Ewesa.

Rozwija startup IT oparty na promowaniu ekologicznych nawyków, mierzeniu i redukcji śladu węglowego, offsetach węglowych, kompensacji CO2 i projektach zalesiania nieużytków rolnych. Od 2006 prowadzi agencję marketingową koncentrującą się na tym, jak konsumenci doświadczają marki i produkty. Coraz częściej udaje się jej rozszerzyć listę priorytetów swoich klientów o cele ekologiczne: zrównoważony rozwój, odpowiedzialność społeczną czy elementy gospodarki o obiegu zamkniętym.

Ma za sobą projekt gastronomiczny oparty na filarach zdrowej żywności bez ulepszaczy, less food waste oraz biodegradowalnych naczyń. Mama trójki wspaniałych dzieci, miłośniczka sportu w każdej postaci, rozdarta pomiędzy morzem a górami. W „wolnym” czasie uwielbia działać charytatywnie.





Izabela Stelmańska, prezes zarządu Mazowieckiej Organizacji Turystycznej, Mazovia Convention Bureau

Od 25 lat zajmuje się turystyką na Mazowszu. Na co dzień związana jest z Samorządem Województwa Mazowieckiego oraz Mazowiecką Regionalną Organizacją Turystyczną. Służbowo zajmuje się kreowaniem marki turystycznej Mazowsza i odpowiada za wdrażanie i promocję marki „Mazowsze serce Polski”, której jest współtwórcą. Jej pasją jest Mazowsze. Ceni sobie kontakt z drugim człowiekiem.





Marcin Stolarz, prezes zarządu w PTWP Event Center

Manager, posiadający wiedzę popartą doświadczeniem w zarządzaniu projektami i obiektami oraz sprzedaży w sektorze MICE. Drogę zawodową rozpoczynał jako kierownik Wydziału Sportu i Kultury Urzędu Miasta Chorzowa, następnie zdobywał doświadczenie jako zastępca kierownika Centrum Konferencyjnego & MICE na Stadionie Narodowym w Warszawie. Konsultant ds. operacyjnych podczas EHF Euro 2016.

Prezes zarządu w PTWP Event Center, spółki, która jest operatorem Międzynarodowego Centrum Kongresowego i Spodka w Katowicach.





Agnieszka Stryjecka, dyrektor ds. marketingu, SIXT Polska

Doświadczona menedżerka z 15-letnią praktyką w działach marketingu i komunikacji w korporacjach międzynarodowych. Odpowiedzialna za opracowanie i realizację strategii marketingowej oraz komunikację PR dla marki SIXT Polska, a wcześniej dla DNB Bank Polska. Posiada szerokie doświadczenie w planowaniu i zarządzaniu projektami w obszarze marketingu korporacyjnego, w tym organizacji i koordynacji różnego rodzaju konferencji merytorycznych, eventów relacyjnych. Skuteczna w integracji wszystkich narzędzi marketingowych, w tym eventów (offline & online), BTL, digital, PR i social media, w celu wydobycia najlepszych efektów synergii. Pasjonatka marketingu doświadczeń, w swoich działaniach buduje angażujące historie, które kreują wizerunek marki. Wcześniej związana z mBankiem, gdzie oprócz konferencji merytorycznych realizowała również projekty wspierające przedsiębiorczość kobiet w biznesie. Członkini Jury MP Power Awards.





Artur Szczęsny, CEO Rebelia Media Group

Artur Szczęsny z rynkiem marketingu związany od 20 lat. Jest absolwentem Uniwersytetu Śląskiego im. Krzysztofa Kieślowskiego na wydziale Radia i Telewizji. CEO w agencji Rebelia Media Group, którą współtworzy od 2008 roku. Wykładowca i członek Rady Biznesu Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa Vistula. Organizator kampanii społeczno-edukacyjnej „Dzień Świadomości” poruszającej m.in. tematykę przedsiębiorczości, edukacji, kompetencji przyszłości oraz życia z zaburzeniami psychicznymi. Twórca i prowadzący kanał „Teren Rebelianta”. Czynnie uczestniczy w życiu branży przemysłu spotkań. Fan CrossFit’u, dobrej książki, wydarzeń kulturalnych i dalekich podróży. Ma imponujące doświadczenie i bardzo wyraźną wizję na przyszłość. Łączy w sobie pasję zarówno do kreacji, jak i do technologii. Szacunek i partnerstwo w biznesie to cechy, które ceni sobie najbardziej.





Artur Trukawiński, dyrektor Arche Nałęczów Conference & Spa – „Sanatorium Milicyjne”, Arche Hotele

 





dr Stanisław Trzciński, kulturoznawca, prezes STX Music Solutions

Przedsiębiorca, menedżer kultury, promotor koncertowy, wydawca i dziennikarz muzyczny. Prezes STX Music Solutions i współwłaściciel STX Jamboree. Założyciel portalu PrzestrzenMuzyki.pl (MyPlaylist). Organizator gal wręczenia nagród Fryderyk w TVP2 (2007-2018), festiwali oraz koncertów artystów polskich i zagranicznych.

Kulturoznawca i ekonomista. Doktor nauk o kulturze i wykładowca Uniwersytetu SWPS. Autor książki „Zarażeni dźwiękiem. Rynek muzyczny w czasach sztucznej inteligencji” (PWN). Laureat Nagrody Specjalnej ZAiKS-u w 2022 roku za wieloletni wkład w rozwój polskiej kultury. Dyrektor A&R Universal Music Polska (1995-2000). Autor serii płyt Pozytywne Wibracje. Współtworzył Centrum Artystyczne Fabryka Trzciny. Autor audycji muzycznych w Radiu PiN i Radiospacji.





Konrad Wielgórski, prezes zarządu i współzałożyciel agencji *Bespoke

Członek zarządu ds. finansowych w Stowarzyszeniu Organizatorów Incentive Travel. Członek Rady CMRT (Centrum Monitoringu Rynku Turystycznego). Specjalista z branży MICE, z którą jest związany od 2007 roku. Absolwent Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie (Psychologia w Zarządzaniu) i Instituto Superior de Ciencias do Trabalho e da Empresa w Lizbonie (Management). Prywatnie podróżnik i bokser.





Przemysław Witkowski, dyrektor kreatywny, Plej

Z branżą eventów związany jest od prawie 20 lat. Karierę rozpoczynał w nieistniejącej już agencji Prowokator na stanowisku creative coordinatora. Później było Allegro i Defacto, w którym spędził aż sześć lat jako dyrektor kreatywny i zarządzający oraz członek zarządu. Kolejnym punktem w eventowym CV Przemka było stworzenie agencji Focus Event, gdzie objął stanowisko general managera. Po ośmiu latach w Focus Event, dołączył do agencji Imagine Nation (z którym Focus Event połączyło się w 2019 r), gdzie pełnił funkcję managing partnera. Od marca 2020 roku piastuje stanowisko dyrektora kreatywnego w agencji Plej. Pasjonat nowych technologii, wykorzystywanych w służbie kreacji eventowej, będących narzędziem komunikacji marek. Jego drugą, wielką pasją są eventy społeczne i CSR.



 

PARTNERZY