REGULAMIN WYDARZENIA MP IMPACT 2023: SUMMIT, AWARDS, REPORT
 
I. INFORMACJE OGÓLNE
  1. Niniejszy regulamin określa zasady uczestnictwa w wydarzeniu MP Impact 2023: summit, awards, report (zwane dalej „Wydarzeniem”). Na projekt MP Impact złożą się:
- Summit Interaktywne debaty i prelekcje liderów i ekspertów, którzy podejmą najważniejsze zagadnienia, mające kluczowy wpływ na rozwój branży spotkań i poszczególnych jej sektorów
- MP ImpactAwards Konkurs wyłaniający najbardziej wpływowe i wartościowe inicjatywy, kampanie, projekty branżowe zrealizowane w danym roku
- Raport o stanie branży Efektem wydarzenia będzie raport podsumowujący najważniejsze zjawiska wpływającej na branżę oraz prezentujący kondycję branży, przygotowany w interakcji z uczestnikami wydarzenia.
  1. Wydarzenie odbędzie się 12 grudnia w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie.
  2. Organizatorem konferencji MP Impact 2023 oraz konkursu MP ImpactAwards jest portal MeetingPlanner.pl adresowany do przedstawicieli branży spotkań. (dalej: „Organizator").
  3. Uczestnikiem Wydarzenia jest każda osoba fizyczna, która bierze udział w Wydarzeniach (dalej jako „Uczestnik”).
  4. Wystawcą jest każda osoba reprezentująca konkretną firmę, odpowiedzialna za strefę / przedsiębiorca, który wykupił pakiet sponsorski zgodnie z aktualnym cennikiem Organizatora lub jest Partnerem wydarzenia.
  5. Mówcą jest każda osoba występująca w debatach i prelekcjach.
  6. Przepisy niniejszego Regulaminu mają zastosowanie wobec Uczestników, Wystawców oraz Mówców.
  7. Regulamin wiąże Organizatora, Mówców, Uczestników oraz Wystawców.
  8. Liczba miejsc jest ograniczona. Organizator udostępnia Uczestnikom 250 miejsc, w tym 200 siedzących.
II. WSTĘP NA WYDARZENIA
  1. Osoby chcące wziąć udział w Wydarzeniu powinny zarejestrować się poprzez specjalny panel do rejestracji, który obsługuje platforma Syskonf.pl.
  2. Wstęp na teren Wydarzenia odbywa się poprzez stawienie się w oznaczonej strefie wejściowej i polega na weryfikacji biletu (QR kod) upoważniającego do wejściaprzez obsługę Wydarzenia. Każdy zarejestrowany uczestnik otrzyma SMS z linkiem do aplikacji MP Impact, gdzie będzie się znajdował indywidualny bilet.
  3. Organizator zobowiązany jest odmówić wstępu na teren Wydarzenia:
    a/ osobie przybyłej na Wydarzenie, która nie posiada biletu, tzn., że nie zarejestrowała się na Wydarzenie;
    b/ osobie znajdującej się pod wpływem alkoholu, środków odurzających, psychotropowych lub innych podobnie działających środków;
    c/ osobie posiadającej broń lub inne niebezpieczne przedmioty, materiały wybuchowe, wyroby pirotechniczne, materiały pożarowo niebezpieczne, napoje alkoholowe, środki odurzające lub substancje psychotropowe;
    d/ osobie zachowującej się agresywnie, prowokacyjnie albo w inny sposób stwarzającej zagrożenie dla bezpieczeństwa lub porządku publicznego.
III. INFORMACJE DLA UCZESTNIKÓW
  1. Uczestnictwo w Wydarzeniu jest równoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją niniejszego Regulaminu. 
  2. Wydarzenie MP Impact 2023: summit, awards organizowane jest na terenie Centrum Nauki Kopernik, które znajduje się w Warszawie przy ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20. Wejście na teren wydarzenia będzie możliwe od godziny 8:00.
  3. Merytoryczny przebieg Wydarzenia określony jest w Programie, udostępnianym na stronie Internetowej: https://impact.syskonf.pl/program. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Programu Konferencji do momentu jej zakończenia. 
  4. Organizator umożliwia Uczestnikom spotkania z przedstawicielami Wystawców, lecz nie gwarantuje stałego przebywania na stoiskach przedstawicieli Wystawców przez cały czas trwania Wydarzenia. Organizator nie decyduje o długości spotkań oraz nie bierze odpowiedzialności za wyniki rozmów prowadzonych na stoiskach Wystawców.
IV. PRZEPISY PORZĄDKOWE I BEZPIECZEŃSTWO
  1. Na terenie Wydarzenie obowiązują przepisy porządkowe i organizacyjne określone przez Partnera Wydarzenia w Regulaminie użytkowania centrum konferencyjnego w Centrum Nauki Kopernik.
  2. Organizator wyznacza strefy podziału Wydarzenia:
    a/ zaplecze techniczno-socjalne,
    b/ strefę dla widowni (w tym 200 miejsc siedzących),
    c/ bramę wejściowo – wyjściową,
  3. Uczestnicy Wydarzenia oraz wszystkie inne osoby, które znajdują się na terenie Wydarzenia, zobowiązane są zachowywać się w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu innych osób uczestniczących w Wydarzeniu, a w szczególności przestrzegać postanowień Regulaminu.
  4. Uczestnicy Wydarzenia zobowiązani są stosować się do poleceń organizacyjnych i porządkowych Organizatora.
  5. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy należące do Użytkowników i Wystawców, które mogą zostać zgubione lub skradzione podczas Konferencji.
  6. Organizator nie ubezpiecza i nie ponosi odpowiedzialności za mienie oraz rzeczy Uczestników i Wystawców, które zostaną uszkodzone, utracone, skradzione lub zgubione, oraz za szkody wyrządzone przez Uczestników i Wystawców lub spowodowane siłą wyższą. Organizator zaleca ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej.
  7. Uczestnicy ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za dokonane przez siebie zniszczenia zarówno na terenie Wydarzenia.
V. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH UCZESTNIKÓW
  1. Administratorem podanych danych jest Meeting Planner sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000313501, posiadającą numer NIP: 5213499316, numer REGON141567708, kapitał zakładowy 721 200, 00 zł, adres: ul. Złota 9/30 00-019 Warszawa, e-mail: biuro@meetingplanner.pl
  2. Organizator na mocy niniejszego Regulaminu jest uprawniony do dokumentacji zdjęciowej oraz rejestracji audio-wideo Wydarzenia.
  3. Uczestnicy poprzez wstęp na teren Wydarzenia przyjmują do wiadomości swój możliwy udział w dokumentacji zdjęciowej oraz rejestracji audio-wideo Wydarzenia - w tym również na nieodpłatne, wielokrotne rozpowszechnianie zarejestrowanego wizerunku poprzez publikację zdjęć oraz materiału wideo przez Organizatora na potrzeby  promocji Wydarzenia i działalności Organizatora na stronach www, w powstałych publikacjach oraz za pośrednictwem wszelkich pozostałych mediów/kanałów dystrybucji informacji w kontekście Wydarzenia.
  4. Za zasady przetwarzania danych osobowych w związku z uczestnictwem w Wydarzeniu oraz przysługujące prawaz tym związane odpowiada Organizator, wprowadzając politykę prywatności jak do portalu: https://www.meetingplanner.pl/o-nas/polityka-prywatnosci/.
VI. ZMIANY TERMINU I PRZEBIEGU WYDARZENIA
  1. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w harmonogramie Wydarzenia oraz prawo zmiany terminu Wydarzenia.
VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  1. Niniejszy Regulamin będzie dostępny:
    a/ na stronie internetowej https://impact.syskonf.pl/
  2. Organizatorowi przysługuje prawo zmiany niniejszego Regulaminu, w szczególności z uwagi na potrzebę zapewnienia prawidłowego przebiegu Wydarzenia oraz bezpieczeństwa uczestnikom Wydarzenia.
  3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za skutki działania siły wyższej.
  4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego.
  5. Akceptacja Regulaminu Wydarzenia stanowi jednoczesną zgodę z polityką prywatności serwisów Organizatora.
  6. Uczestnicy są zobowiązani zapoznać się z niniejszym Regulaminem.